loading...
madane-download-jadid
مهران بازدید : 171 سه شنبه 28 آذر 1391 نظرات (2)

سلام دوستان

میخوام یک سری لینک برای دانلود اهنگ های سعید پانتر بزارم که خوراک مجالس رقصه و ما همیشه توی مهمانی ها و پارتیهامون این اهنگارو میزاریم پیشنهاد میکنم حتما دانلودشون کنین

وقتی وارد سایت http://rap3da.pro/archive/Saeed-Panter/ میشوید یک سری لینک براتون ضاحر میشه

روی اون لینکا کلیلک کنین که باسه دانلود بیان

حتما این کارو بکنین و خیلی هم راحته دانلودش و حجمشونم کمه و خیلی هم اهنگای قشنگین

امیدوارم راضی باشین

با تشکر

 

 

مهران

 

ارسال نظر برای این مطلب
این نظر توسط تراوین باز ماهر در تاریخ 1391/09/28 و 19:09 دقیقه ارسال شده است

داداش دمت گرم
کدات کار میکنه
اون نرم افزار هاتم خیلی باحالن
توصیه میکنم شماه حتما نرم افزار هاشو بخرین
اگر بخرین ممکنه مثل من شانستون خوب باشه و بهتون همه ی نرم افزار هاشو بدهههه
من که خوش شاس بودم
تو تراوین اصلی هم کار میکنه اسکریپت هاششکلکشکلکشکلکشکلک

این نظر توسط سیاوش امیر پور در تاریخ 1391/09/28 و 19:05 دقیقه ارسال شده است


شکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلک
perfectttt شکلک
جزو معدود وبلاگ هایی هستی که لینکات درست کار میکنن هرچند که فیلترن


کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    نظرسنجی
    اهنگ های کدام خواننده را برای دانلود بیشتر بگذارم
    آمار سایت
  • کل مطالب : 15
  • کل نظرات : 9
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 1
  • آی پی امروز : 14
  • آی پی دیروز : 2
  • بازدید امروز : 16
  • باردید دیروز : 3
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 19
  • بازدید ماه : 32
  • بازدید سال : 300
  • بازدید کلی : 9,875